Direktlänk till inlägg 4 november 2013

hej

Av issis - 4 november 2013 21:44

i söndg som var min faster här och gjorde mat 

sen så tvättade jag och mamma kläder

och planerare hur vi skulle ha de när vi kommer tillbaka till gammla lägenheten 

jag ska ha en bäddsoffa och en fondvägg i röd 

kommer lägga upp biler då men det blir i januari slutet 


om 3 veckor så blir jag 19 

så då ska jag ha fest med släkten 

sen efter de ska man börja packa och sånt

det ska bli jätte skönt att komma tillbaka dit 


kram / Issis p


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av issis - 4 november 2013 23:11

           god natt    / issis p        

Av issis - 4 november 2013 21:50

  tänkte göra lite fakt om mig    1. namn isabell persson men kallas issis  2.stjärntecken skorpion  3.hur lång är du 1.72 4. vilken tid födddes du 9 tror jag  5. faboritfärger röd svart vit ljus blå 6. fabortitciat vet ej 7.skos...

hej

Av issis - 9 oktober 2013 16:42

jag har inte bloggat på ett tag nu  därför lite saker och så  sen har jag inte , mått bra  men nu mår jag lite bätre  så jag ska börjar blogga igen komma igång igen  nästa vecka får vi pengar då ska jag beställa saker  till mitt rum när j...

Av issis - 25 september 2013 11:11


    vaknade nyss snart ska man fara och handla  sen så ska man färga topparna svart  sen ikväll såå ska jag ut och springa hörs senare ikväll   see ya   ...

Av issis - 24 september 2013 21:12

jag ska prenterar mig snappt jag heter issis  jag bor i Blekinge.  jag kommer ifrån Umeå men flyttade ner till Blekinge med min mamma och mormor vu han bara bo där i 2 veckor innan det började brinna där vi bodde . Alla fick utrymma lägenheterna ...

Presentation


hej hej
min blogg handlar om mitt liv och vardag
och foto och sånt.
ska bara skriva lite om mig
mitt namn är Isabell men kallas Issis
jag kommer från Umeå men bor i Sölversborg med min mamma och mormor och våran katt Sune
jag har en pojkvän

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards